Zadanie
ązku z rozwojem sytuacji i na podstawie danych dostępnych Do naszych zadań należało przygotowanie strony internetowej od strony graficznej i programistycznej wraz z opieką techniczną oraz codzienną aktualizacja strony.
O Clear Sukces
Mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w akcji firmy Unilever związaną z wprowadzeniem na polski rynek szamponu Clear. W akcji mogli brać udział pracownicy Unilevera oraz ich partnerzy (członkowie rodzin, przyjaciele lub znajomi) w okresie od 10 marca do 12 kwietnia 2008 roku.
Pytania dotyczyły obecności szamponu Clear w sklepach w całej Polsce oraz sposobu jego ekspozycji na półkach. Nagrodą główną Clear Sukces były dwie wycieczki na Filipiny dla dwóch osób (jedna w kategorii pracowników, druga w kategorii partnerów). W każdym z pierwszych czterech tygodni Akcji na stronie konkursowej pojawiały się pytania, na które uczestnicy wysyłali odpowiedzi sms-em. Na tej podstawie została stworzony Barometr sukces Clear'a czyli mapa Polski, pokazująca w jakich województwach Clear jest najbardziej obecny na pólkach sklepowych. Dla dziesięciu uczestników, którzy wysłali najwięcej sms-ów w danym tygodniu czekały specjalne nagrody. W ostatnim tygodniu Akcji na stronie została umieszczona lista 30 pytań finałowych. 12 kwietnia wszyscy uczestnicy dostali jedno z nich.
Akcja cieszyła się dużą popularnością i życzliwym zainteresowaniem wśród pracowników Unilevera. W Clear Sukces wzięło udział ponad 700 osób. W wielkim finale uczestniczyło prawie 350 osób, z których niemal wszyscy poprawnie odpowiedzieli na pytanie konkursowe.